AiseolasCur chun cinn ar líne

CPM - céard é féin? Conas a úsáid CPM i fógraíochta?

Trí eagrú meáin agus feachtas fógraíochta comhthéacsúla ar an líonra, ríomhann aon advertiser a bhuiséad measta. feachtas fógraíochta do Chustaiméirí tá sé tábhachtach a fheiceáil conas na cistí atá leithdháilte dá cur chun feidhme, an bhfuil an t-airgead a chaitear agus an éifeachtacht lena n-úsáidtear iad mar a bhí beartaithe. Ríomh an éifeachtúlacht fógraíocht táirgí i bpleanáil na meán bunaithe ar tháscairí éagsúla, ar cheann de a bhfuil an t-innéacs na CPM. Cad é an figiúr conas é a úsáid - a fháil amach thíos.

CPM - cén fáth go bhfuil sé riachtanach

Cad é fógraíocht CPM, tá sé ar eolas ó an chéid seo caite. An modúl a úsáidtear i ngach feachtas fógraíochta a bhí ar siúl sna meáin. Foilsitheoireacht, stáisiúin teilifíse agus raidió a úsáid i gcónaí an figiúr a ríomh an costas na fógraíochta. CPM a úsáidtear i gcás nuair a thagann sé chun an praghas na fógraíochta taispeáint nach bhfuil ceann scríbe amháin, agus na mílte ceannaitheoirí féideartha. Ag an am céanna, agus cuireadh i gcúrsaíocht an téarma seo. D'fhéadfadh na n-úinéirí na n-ardán fógraíochta a oibriú ach amháin lena n-gcúrsaíocht agus fócas téamach, agus mar sin a cinneadh an ráta CPM, fógraíocht, ag cur san áireamh go raibh an luach tháirgiúil.

CPM Sainmhíniú

Is costas in aghaidh an mhíle - Míniú ar CPM. Thagann ó ainm an modúl focail Bhéarla Costas-Per-Míle, i gcás M - an uimhir Rómhánach, rud a chiallaíonn 1000. Dá bhrí sin, an cheist maidir le cad é an CPM, is féidir leat a rá go bhfuil sé seo an praghas in aghaidh an mhíle imprisean ad. An t-am níos mó níl fógraíocht ar na leathanaigh de nuachtáin agus irisí, an níos minice go bhfuil sé ar an raidió nó a léamh ar an cainéal teilifíse - is mó an ráta ar an fachtóir.

Ríomh feachtais ar líne fógraíochta CPM

Ar an Idirlíon, an ról atá ag an ad imirt de ghnáth meirgí - iad siúd pop-ups annoying, a bhfuil chomh coitianta le húsáideoirí, agus a bhfuil airgead a thabhairt d'úinéir hardáin fógraíochta. An níos mó tóir ar an suíomh, an níos mó daoine ag féachaint ar an leathanach gréasáin seo, beidh an t-fógraíocht níos costasaí ar an suíomh seo costas ar an gcustaiméir.

Fógróirí suim acu i an líon is mó is féidir na n-úsáideoirí a chonaic an mbratach. Mar sin, cad é an CPM, is féidir é a thaispeáint go matamaiticiúil mar seo a leanas:

CPM = (praghas iomlán an t-ordú fógraíochta) / (líon pleanáilte radhairc do gach banner lae) * 1000.

Anois, tá sé soiléir, CPM - cad é atá ann. Go fógraíocht tá sé ar cheann de na táscairí is tábhachtaí. Is féidir le fógróir ríomh cé mhéad airgid is gá duit a íoc leis an úinéir an láithreáin a chinntiú go bhfuil an t-eolas léirithe míle úsáideoirí ar an líonra.

Amhairc, is féidir an ríomh sin a léiriú trí sampla simplí. An costas a chur ar meirge ar an láithreán is tairseach, mar shampla, $ 400 in aghaidh na seachtaine, na staitisticí an tsuímh ghréasáin seo léiríonn go seachtain brabhsáil ar an suíomh seo thart ar 10 míle. Úsáideoirí. Dá bhrí sin, tugann ríomh simplí le luach de:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 in aghaidh an mhíle imprisean eolais fógraíochta.

Ba chóir fógróirí a thuiscint go bhfuil léiriú simplí ar an mbratach ar an suíomh gréasáin téamach den chuid is mó faisnéiseach. Níl aon ráthaíocht go bhfuil an deich míle daoine go léir a thug cuairt ar an leathanach, a bheith cinnte go cliceáil ar an mbratach. cé acu an ndéanfaidh an cuairteoir ag iarraidh chun nascadh nó nach bhfuil - braitheann sé ar an tarraingteacht an mbratach agus an t-eolas atá ar fáil ar air. Tá gach suíomh ag teastáil chun go léir do chuid sonraí a ríomh ar an rogha CPM a chur ar fáil. Is brabúsach ar an úinéir an suíomh, is féidir leat a thuiscint. Ach fógraíocht, a cháilíocht agus suimiúil don úsáideoir deiridh san áireamh sa chúram an chustaiméara.

modúl Tacaíocht CTR, modhanna ríofa

Chun costais a laghdú a mheas táscaire eile - CTR innéacs. Tagann an t-ainm freisin as an teanga Béarla agus tá sé fuaime go hiomlán cosúil cliceáil-trí ráta - ráta CTR. CTR léiríonn tú conas chliceáil mhéad duine ar an mbratach agus téigh go dtí do chustaiméirí fógraíochta leathanach. Braitheann an modúl seo ar an cruinneas an láithreáin a roghnaíodh, mar gheall ar na fógraíochta níos oiriúnaí agus is gá breathnú, is mó an dóchúlacht go bhfuil an cuairteoir bhfuil suim acu i an t-eolas agus cad a tharlaíonn ar an mbratach. Is é an modh an táscaire seo a ríomh mar seo a leanas:

CTR = (líon na n-úsáideoirí a chliceáil ar an mbratach) / (an líon pleanáilte na tuairimí sa lá Banner) * 100%.

Mar shampla, má tá an 20 míle duine a chonaic na fógraí, leanúint nasc 800 úsáideoir, ansin an CTR 800/20 000 * 100 = 4%, atá níos airde ná an teorainn níos ísle.

Empirically cruthaithe go bhfuil an CTR íosta 3-5%. Más rud é níos lú, ansin beidh an costas in aghaidh an chustaiméara féideartha níos mó ná an brabús ag súil leis, agus beidh fógraíocht a chur san áireamh neamhéifeachtach.

Ag baint úsáide as innéacsanna

Is féidir CPM a úsáid nuair a roghnú ar phobal níos caol. Mar shampla, nuair a ordú an t-ardán láthair banner Soláthraíonn fógraíochta eolas faoi aois, inscne, áit chónaithe, ar mhaithe le gach cuairteoir cláraithe. Dá bhrí sin is cosúil an mbratach atá ag teastáil ach do na húsáideoirí, ar a áiríodh an táirge a chur chun cinn. An buiséad an fheachtais ag an am céanna ídíonn níos heacnamúil agus níos éifeachtúla.

Ba chóir duit a chur san áireamh freisin ar an ngníomhaíocht na buanchomhaltaí. Feiceann an níos minice an cuairteoir céanna leis an táirge ad céanna, tá an t-airgead níos mó a do dhochar na fógraíochta, ach ar an gcustaiméir ag an gcustaiméir ón thiocfaidh chun bheith níos mó. Dá bhrí sin, innéacsanna ríomh liteartha CPM agus CTR i gcomhar le hanailís dhomhain na faisnéise arna soláthar ag an ardán fógraíochta chun na torthaí ba ghá a thabhairt don chustaiméir.

Pointe eile ba chóir a chur san áireamh ag tús an fheachtais. Is féidir íocaíocht a bheith faoi lé nó i dtéarmaí CPM, nó CTR. I bhfocail eile, ní mór don chustaiméir a thuiscint an croílár modulo fógraíochta banner CPM - nach bhfuil sé íocaíocht le haghaidh cliceáil, ach amháin le haghaidh fógraíocht a léiriú a táirge

achoimre

Nuair a d'iarr cad é an CPM, is féidir leat a rá go bhfuil an rogha seo ar cheann de na cinn is tábhachtaí san anailís ar éifeachtúlacht fógra faoi leith, agus ní mór go gcuirfí san áireamh nuair a bheidh an buiséad fógraíochta a ríomh. San áireamh agus méid na dteagmhálacha a líomhnaítear an custaiméir ionchasach leis an t-eolas fógraíochta, agus an costas a socrúcháin mbratach ar láithreáin iolracha le fócas téamach den chineál céanna. Mar gheall ar na paraiméadair, is féidir an éifeachtúlacht ardán fógraíochta ar leith a ríomh agus d'éirigh máistir an buiséad fógraíochta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 ga.unansea.com. Theme powered by WordPress.